Subject: kutse Riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni 14. aprilli 2025 istungile
From: Anu Kärtner <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Thu, 10 Apr 2025 09:00:59 +0300

Tere

Riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon kutsub rahandusministeeriumi
esindaja oma 14. aprilli 2025 istungile

käsitlema otsuse kujunemist, mille kohaselt ei ole liikluskindlustusega
hõlmatud kergliikurid, mille mass ilma veoseta ja juhita on suurem kui 25
kilogrammi.

Suur osa liikluses osalevatest tõukeratastest jäävad napilt 25 kg
piirmäära alla. Samas, nende osalusel toimuvad liiklusõnnetused on
sarnased, samuti õnnetuste kahjud

on samad, mis 25-kilostel tõukeratastel, kuid õiguslikud järelmid väga
erinevad tulenevalt sellest kas sõiduk on hõlmatud liikluskindlustusega.

Komisjoni eesmärk on saada ülevaade selleni viinud aruteludest ja
otsustest ning kaardistada võimalikud lahendused sisuliselt samasuguste
sõidukitega tekitatud kahjude ühetaoliseks lahendamiseks.

Istung toimub Riigikogu hoones ruumis nr 332 ja algab kell 13.15

Ootame esimesel võimalusel tagasisidet rahandusministeeriumi esindaja
osalemise kohta istungil. Samuti ootame esimesel võimalusel väljavõtet
ministeeriumi selle eelnõuga, samuti kergliikurite ja liikluskindlustusega
muudes küsimustes võimalikult seotud lobikohtumistest.

Lugupidamisega

Anu Kärtner

Nõunik

Korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6621

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee